Większość dorosłych jest wyposażona we własny samochód. Natomiast osoby niepełnoletnie myślą o tym, aby w przyszłości zdać prawo jazdy, jak i zakupić swoje auto. Widać więc, że zainteresowania społeczeństwa są bardzo podobne i należałoby to w odpowiednim kierunku wykorzystać. Dzięki temu będziemy w stanie organizować kampanie reklamowe na dość wysokim poziomie. Zyski z jej przeprowadzenia będą o wiele większe, niż koszty, które na nią poświęciliśmy. Pokrywały one Kubki reklamowe, które zakupiliśmy, a miały one trafić do wybranych odbiorców.
Dzieje się tak już w momencie promocji stacji paliwowych. Starają się one uzyskiwać odpowiednią markę na całym rynku. W tym celu wysilają się, aby ich nazwa była jak najbardziej popularna. Zarazem zachęcają swoich klientów pod względem cen, jakości obsługi, jak i wielu produktów, które mogą otrzymać na stacji. Jedynie taka całość sprawia, że stacja jest przez klientów bardzo pozytywnie oceniana. Można jeszcze wskazać, że klienci pozyskują Kubki reklamowe, które stanowią dodatkową promocję stacji.
Również na nich jest przedstawione logo stacji, orlen czy wielu innych. A kierowcy mogą otrzymać taki gadżet w prezencie nawet za darmo. Często zależy to od projektu kampanii reklamowej, która jest w tym kierunku przygotowywana. Można skupić się na potencjalnych klientach, którzy jeszcze nie współpracują z naszą stacją paliwową. Natomiast stali klienci zdecydowali się już na nawiązanie regularnych relacji, które umożliwiają uzyskiwanie stabilnej pozycji na rynku gospodarczym.
Nie jest to takie proste, ponieważ Kubki reklamowe są różnie odbierane przez społeczeństwo. Jeśli jednak postaramy się o ich właściwe przygotowanie to możemy liczyć, że potencjalni klienci na nie zareagują. Wezmą pod uwagę ciekawe logo, czyli nadruk, który się na nich pojawia. Zarazem uznają, że taki gadżet stanie się ich własnością, więc zawsze będą mogli pozwolić sobie na jego używanie podczas jazdy.